Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

εποχιακα ειδη ανθεων

Η απάντηση είναι πιο απλή από όσο μπορεί να φαντάζεστε: Πραγματοποιεί επισκέψεις σε σπίτια ανθρώπων, παρατηρώντας την καθημερινότητά τους. Και αυτό ακριβώς είναι που κάνει την ΙΚΕΑ μοναδική, σε επίπεδο έρευνας και καινοτομίας, καθώς καμία άλλη εταιρεία δεν υλοποιεί κάτι αντίστοιχο.


εποχιακα ειδη ανθεων

καμενα status facebook

ικεα


Την έρευνα πάνω στην οποία εργάζεται η ΙΚΕΑ, με τίτλο «Life at Home», είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε διά ζώσης με τον Viktor Olivemarker, Consumer Business Intelligence Specialist, κατά τη διάρκεια των Democratic Design Days που πραγματοποιήθηκαν στο Älmhult της Σουηδίας, τη γενέτειρα του ιδρυτή της ΙΚΕΑ, Ingvar Kamprad, όπου και βρέθηκε το CNN Greece.


ικεα1


Οι επισκέψεις


Η Ιαπωνία, η Κίνα, η Γερμανία, οι ΗΠΑ, η Δανία και η Ινδία είναι οι έξι αγορές στις οποίες έχει γίνει μέχρι σήμερα η πρωτογενής έρευνα, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί στο σύνολο 58 επισκέψεις κατ’ οίκον. Η επιλογή των καταναλωτών γίνεται από τα καταστήματα λιανικής της ΙΚΕΑ. Κάθε επίσκεψη διαρκεί, στο σύνολο, περίπου 3-4 ώρες, ενώ στόχος είναι «να συνομιλήσουμε και να διαπιστώσουμε πώς συμπεριφέρονται οι άνθρωποι μέσα στο σπίτι τους. Πώς κινούνται, τι τους δυσκολεύει και τι τους διευκολύνει, ποια αντικείμενα χρησιμοποιούν περισσότερο. Μπορεί να μαγειρέψουμε παρέα ή τα παιδιά να παίξουν στον κήπο. Σημασία έχει να δούμε πώς αντιλαμβάνονται και αξιοποιούν το χώρο τους» τόνισε ο Viktor Olivemarker μιλώντας αποκλειστικά στο CNN.gr.


ικεα2


Επιπλέον, ένα ακόμη κομμάτι της έρευνας σχετίζεται με την επιλογή 700 ανθρώπων από επτά διαφορετικές χώρες (Ρωσία, Ιαπωνία, Κίνα, Γερμανία, ΗΠΑ, Δανία και Ινδία), οι οποίοι καλούνται για τρεις μήνες να συμμετάσχουν σε διάφορες δραστηριότητες, μεταξύ άλλων και να τραβούν φωτογραφίες όλων των αντικειμένων που αγγίζουν μέσα στο σπίτι τους, για ένα ολόκληρο 24ωρο, προκειμένου να αποτυπωθούν οι ανάγκες τους. Μάλιστα, «σε πρώτη φάση καλούνται να γράψουν ένα “γράμμα αγάπης” προς το σπίτι τους, περιγράφοντας τι αγαπούν σε αυτό και σε δεύτερο στάδιο καλούνται να γράψουν ένα “γράμμα χωρισμού” προς το σπίτι τους, περιγράφοντας σε τι δεν είναι λειτουργικό» εξηγεί ο Viktor Olivemarker.


Περί τα 24 άτομα (από Ρωσία, Ιαπωνία, Κίνα, Γερμανία, ΗΠΑ, Δανία και Ινδία) επιλέγονται μέσα από τη συγκεκριμένη διαδικασία, οι λεγόμενοι «home pioneers», χάρη σε τέσσερα κοινά χαρακτηριστικά (τους): Είναι influencers, δίνουν συμβουλές στους φίλους τους, έχουν άριστη γνώση της τεχνολογίας και ταυτόχρονα είναι μπροστά από την εποχή τους. Με λίγα λόγια, είναι οι ίδιοι experts του σπιτιού τους.


ικεα3



σχηματα γλουτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου