Τρίτη 7 Μαΐου 2019

το μικρό μαϊμουδάκι ηρεμεί

σκορπιος κ ιχθυς
μουστακας ρομποτ

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του υπουργείου, Γιώργος Αγγελόπουλος, θα υπάρξει ανακοίνωση, μόλις το υπουργείο λάβει αναλυτική πληροφόρηση από τους εμπλεκόμενους φορείς, αύριο, Δευτέρα.


το μικρό μαϊμουδάκι ηρεμεί

«Το υπουργείο Παιδείας εξετάζει το περιστατικό και αύριο, Δευτέρα, θα υπάρξει αναλυτική ανακοίνωση, κατόπιν πληροφοριών που λαμβάνονται από τη σχολική μονάδα και το πρόγραμμα ‘Προσωρινή Στέγαση Προσφύγων αιτούντων άσυλο ή μετεγκατάσταση από την χώρα' του δήμου Αθηναίων, βάσει του οποίου η οικογένεια βρίσκεται σε διαμέρισμα», είπε ο κ. Αγγελόπουλος.


18648681


(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ , ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΜΒΥΣΗΣ)


Ο Αμίρ σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είχε δηλώσει σχετικά με τη διαδικασία της κλήρωσης: «Εγώ δεν ήμουν ενήμερος ότι συμμετείχα στη διαδικασία, απλά μου είπαν ότι βγήκε το όνομά μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παρελάσω μαζί με τους συμμαθητές μου», ενώ είχε σημειώσει ότι όλοι οι συμμαθητές του τού έδωσαν τα συγχαρητήριά τους.


18648680


(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ , ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΜΒΥΣΗΣ)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου