Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

σιλβιο γκεσελ

Η αεροπορική εταιρεία θα είχε ως πρώτο μέλημα την άνεση των επιβατών. Καινούργια δερμάτινα καθίσματα, μαρμάρινοι πάγκοι και σαμπάνια – όλα όσα αγαπούσε ο ίδιος ο δισεκατομμυριούχος. Και φυσικά δεν τον ενδιέφερε πόσο θα κόστιζε το όλο εγχείρημα, αρκεί να εξυπηρετούσε τον σκοπό του, δηλαδή να κάνει ακόμη πιο γνωστό το brand του…


σιλβιο γκεσελ

Κάπως έτσι γεννήθηκε η αεροπορική εταιρεία «Trump Shuttle», που λειτούργησε από το 1989 έως το 1992.
«Όποιο και αν είναι το κόστος…»: Αυτό είναι το μότο του Αμερικανού προέδρου, που είναι γνωστός ανάμεσα στους συνεργάτες του για το πείσμα του και τον επίμονο τρόπο με τον οποίο επιδιώκει να κάνει πραγματικότητα τις επιθυμίες του.


Το ίδιο, άραγε, ισχύει και για την συνάντησή του με τον Βορειοκορεάτη ηγέτη Κιμ Γιονγκ Ουν;


«Την πρώτη ημέρα που τον γνώρισα – στις 4 Οκτωβρίου του 1988- μου είπε: “Δεν το κάνω αυτό επειδή θέλω να βγάλω πολλά χρήματα”» θυμάται ο Μπρους Νoμπλς, ένας διευθυντής αεροπορικών εταιρειών που «στρατολόγησε» το Τραμπ για να αναλάβει τα ηνία της «Trump Shuttle».


«Όποιο και αν είναι το κόστος»


Ο Τζακ Ο’ Ντόνελ, πρώην εκτελεστικός διευθυντής επιχείρησης του Τραμπ, λέει στο CNNi: «Μερικές φορές έλεγε: “Να γίνει, όποιο και αν είναι το κόστος. Όταν αποφασίσει ότι θέλει κάτι, τίποτα άλλο δεν έχει σημασία».
Ενοχλείτο μόνο, όπως είπε ο Ο΄Ντόνελ, όταν έφτανε ο… λογαριασμός και έπρεπε να πληρώσει την υλοποίηση της εκάστοτε ιδέας του.


Οι ειδικοί που προσλαμβάνονταν στις διάφορες εταιρείες του συχνά βρίσκονταν αντιμέτωποι με έναν «τοίχο» όταν οι συμβουλές τους διέφεραν από τις προσωπικές πεποιθήσεις ή το ένστικτο του Τραμπ.


Ακριβώς όπως συνέβη όταν ο Τραμπ αποφάσισε να αγοράσει και να αλλάξει το προφίλ μιας εμπορικής αεροπορικής εταιρείας, παρότι οι επιβάτες καθιστούσαν σαφές σε ότι, το πιο σημαντικό για αυτούς, ήταν η αποτελεσματικότητα και η αξιοπιστία.


Ο Νoμπλς προειδοποίησε τον Τραμπ ότι «λίφτινγκ» ενός εκατομμυρίου ευρώ σε κάθε αεροσκάφος δεν θα έφερνε στην αεροπορική νέους πελάτες. Του παρέθεσε, μάλιστα, και τα σχετικά στοιχεία…


Ο Τραμπ δεν δεχόταν, όμως, κουβέντα - ακόμη και όταν η αεροπορική άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας.


Αντί να «θυσιάσει» την πολυτέλεια, προέτρεψε τον Νομπλς να μειώσει τους πιλότους από τρεις σε δύο – κάτι το οποίο δεν είναι εφικτό στα Boeing 727.


«Με προσέλαβε επειδή θεωρητικά ήξερα τι έκανα αλλά πιστεύει ότι είναι ο πιο έξυπνος άνθρωπος σε κάθε δωμάτιο» λέει ο Νομπλς, και συμπληρώνει:



Εάν του πεις κάτι που συνάδει με τον τρόπο που σκέφτεται, τότε είσαι διάνοια. Σε αντίθετη περίπτωση, απλά δεν σου δίνει σημασία.



Με τη σειρά του, ο βιογράφος του Τραμπ και συνεργάτης του CNNi Μάικλ Ντ’ Αντόνιο εξηγεί ότι για τον Αμερικανό πρόεδρο είναι αδιανόητο να βασιστεί σε ειδικούς που διαφωνούν μαζί του. Θα αισθανόταν, όπως αναφέρει ο ίδιος, ότι προδίδει τον εαυτό του.


Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής του πορείας, ο Ντόναλντ Τραμπ γνώριζε σε βάθος τους τομείς που τον ενδιέφεραν, όπως οι συμβάσεις ανάπτυξης, το κόστος κατασκευών και η προώθηση. Δεν φαινόταν, ωστόσο, να αντιλαμβάνεται πλήρως ακόμη και τη δική του προσωπική οικονομική κατάσταση. Αυτό, όπως λέει το CNNi, έγινε ορατό την περίοδο που τραπεζίτες και δικηγόροι διαπραγματεύονταν την πτώχευση εταιρειών του στις αρχές της δεκαετίας του ’90.




αποψε ανταμωσα το χαρο λαμπρακη
τζολί ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου